Grupowanie dostawców
Dowiedz się, jak łatwe może być porównywanie i jak obrać właściwy kierunek. PriceShape dostarcza przejrzystej wiedzy na temat strategii cenowych konkurencji.
Benchmarking jest nieodzowny w firmie i pomaga obrać właściwy kierunek poprzez wykorzystanie analizy cen do podejmowania świadomych decyzji. Jednakże, przeprowadzanie benchmarkingu bywa trudne, zwłaszcza gdy trzeba samodzielnie zebrać wszystkie dane. W tym wpisie na blogu skupimy się na funkcji, która czyni porównywanie łatwym, a mianowicie na porównywaniu z dostawcami.
Grupuj swoich dostawców
Benchmarking dostawców może być wymagający, a czasem może dostarczać zbyt wielu informacji, jeśli naprawdę chcesz porównywać się z tylko kilkoma konkretnymi dostawcami. To często sprytne posunięcie taktyczne, jeśli jesteś dużym sprzedawcą lub marką i chcesz porównywać się jedynie z największymi dostawcami, aby uzyskać realistyczny przegląd rynku.
To również oznacza, że uzyskujesz istotny i znaczący przegląd rynku. Na przykład, grupowanie dostawców pomoże Ci monitorować konkurentów z kategorii A, co umożliwia skuteczne śledzenie konkurencji i łatwe oraz szybkie ustalanie strategie cenowe na podstawie ich interakcji.
Grupowanie dostawców pozwala na:
- Łatwe grupowanie i kategoryzowanie dostawców, dzięki czemu widzisz tylko tych, z którymi chcesz porównywać.
- Tworzenie dowolnej liczby grup dostawców i ich zapisanie do późniejszego użytku.
- Znaczący i istotny przegląd rynku.
Ustalanie strategie cenowe dla swoich grup dostawców, aby działać lub reagować adekwatnie. Na przykład, jeśli chcesz monitorować swoich konkurentów z kategorii A, łatwo wybierzesz tę grupę dostawców i skonfigurujesz filtry na podstawie tego, co chcesz śledzić. Jeśli masz różne kategorie produktów z różnymi kluczowymi konkurentami w każdej grupie, możesz łatwo utworzyć przegląd, wyklikując go jednym przyciskiem, gdy tylko skonfigurujesz raport, aby uzyskać obraz rynku.
Zainteresowany?
Czy chcesz dowiedzieć się, jak grupować dostawców, aby uzyskać właściwy przegląd? Następnie skontaktuj się ze swoim menedżerem ds. sukcesu klienta, który pomoże Ci prawidłowo skonfigurować konto, lub umów się na spotkanie z jednym z naszych specjalistów ds. produktów tutaj.