Informacje o wydajności

Jako menedżer produktu znający konwersje, liczbę odwiedzających i ogólną wydajność produktu, nasza platforma zapewni Ci doskonały wgląd w to, jak wykonywać swoją pracę łatwiej i lepiej

gfx-dashboard-6
Informacje o wydajności

Zagłęb się w optymalizację

gfx-dashboard-6

Wiedza jest kluczem każdego stanowiska w Twojej firmie podczas omawiania cen produktów. Wyobraź sobie, że zamiast ustalać ceny na podstawie przeczuć i obliczeń czynnikowych, ustalasz ceny w oparciu o konkretne trendy, wymagania rynku i pozycję konkurencyjną.

Co by było, gdybyś mógł zobaczyć wpływ zmiany cen bezpośrednio? Integrując PriceShape z Google Analytics, będziesz mógł zobaczyć, przeanalizować i podjąć działania w związku z wydajnością swoich produktów, wyświetlając liczby istotne z perspektywy zarządzania produktem:

  • Zysk
  • Przychód
  • Konwersja
  • Liczba odwiedzających
  • Liczba sprzedaży
gfx-product_info
Informacje o wydajności

Bądź na bieżąco ze swoimi produktami

gfx-product_info

Obserwacja własnych wyników jest cenna, ale prawdziwa wartość pojawia się, gdy zaczniesz podejmować dalsze działania na podstawie tych informacji. Wyobraź sobie, co by było, gdybyś mógł to zrobić automatycznie?

PriceShape automatycznie poinformuje Cię o przewidywanym wyczerpaniu się zapasów Twoich produktów na podstawie Twoich danych dotyczących wydajności i stanu zapasów. Nigdy nie zabraknie Ci najlepiej sprzedających się produktów i zostaniesz powiadomiony w odpowiednim czasie.

gfx-dynamic_tags-2
Informacje o wydajności

Zautomatyzuj to

gfx-dynamic_tags-2

Wyobraź sobie, że jesteś w stanie zidentyfikować ukryte powiązania w obrębie swoich kategorii produktów i marek, powiązania, które pozwolą Ci zoptymalizować ten konkretny produkt w oparciu o określone wzorce. W PriceShape możesz grupować swoje produkty na podstawie wartości wynikających z Twoich wyników, informacji o produkcie i rynku.

Wyobraź sobie na przykład, że chciałbyś podnieść cenę produktów, co do których masz stały przepływ zamówień i odwiedzających. Grupuj produkty o tych wartościach i łącz je z określoną marżą brutto, użyj tego grupowania w PriceStrategy i pozwól, aby zadziałała magia, automatycznie ceny produktów, które generują Twój ruch, wzrosną o 1 lub 2%, aby zapewnić Ci wysoki zysk w dłuższej perspektywie.

 

gfx-product_list-3
Informacje o wydajności

Znajdź odpowiednie historie o swoich produktach

gfx-product_list-3

Dzięki PriceShape i wglądowi w swoje wyniki będziesz w stanie zmienić swój sposób definiowania strategii cenowych i przenieść swoją uwagę ze strategii specyficznej dla marki i kategorii na bardziej produktywną strategię cenową opartą na zachowaniu i wynikach.

Pogrupuj wolno sprzedające się produkty, aby zwiększyć rotację w magazynie, wiedząc, z jaką prędkością sprzedają się produkty i jaki jest stan zapasów. Zidentyfikuj swoje produkty klasy A, znając współczynnik konwersji i przychody w porównaniu z poziomem konkurencji na rynku.

Podejmuj decyzje w oparciu o fakty, a nie przeczucia. Wyróżnij produkty, w przypadku których musisz obniżyć ceny, aby być konkurencyjnym, oraz te, których ceny musisz podnieść, aby zwiększyć zyski. A wszystko to za pomocą połączenia danych dotyczących wydajności ze spostrzeżeniami rynkowymi. 

gfx-product_export-2
Informacje o wydajności

Zestaw swoje informacje dotyczące wydajności do celów marketingowych

gfx-product_export-2

Optymalizacja ROAS w oparciu o pozycję cenową produktu i zyski to jedno, ale dlaczego nie wykorzystać PriceShape i wiedzy GA do pogrupowania produktów, które najprawdopodobniej dokonają konwersji lub produktów o największym potencjale konwersji?

Ale może po prostu wymaga to uwagi pod względem marketingowym. Grupowanie produktów w oparciu o odpowiednie informacje pozwoli Ci zaprezentować to grupowanie na swoim feedzie. Wykorzystaj swój feed np. do reklam na Facebooku lub innych nowych kampanii, które mogą zapewnić ogromny wzrost sprzedaży i zysków.

Newsletter

Bądź na bieżąco dzięki newsletterowi PriceShape 

Możesz spodziewać się wielu ciekawych treści i aktualizacji w naszym biuletynie, takich jak bezpłatne webinaria i blogi. Staramy się dzielić naszą wiedzą i informować ludzi o cenach i trendach w świecie e-commerce.

Zainspiruj się

Dynamiczna wycena

Zautomatyzuj ustalanie cen i bądź na bieżąco z sytuacją na rynku i konkurencją!

Zarządzanie produktem

Przenieś zarządzanie produktem na wyższy poziom. Poznaj rynek i zachowanie swojego produktu oraz analizuj dane w czasie zbliżonym do rzeczywistego. 

Odnieś sukces z PriceShape

Poznaj nasz Zespół ds. sukcesu klienta, który zaopiekuje się Tobą i zadba o to, abyś uzyskał wartość, jakiej oczekujesz od PriceShape.