Inteligentne ceny

Być może słyszałeś już o cenach dynamicznych lub automatycznych, które zmieniają ceny produktów w górę i w dół w oparciu o kilka parametrów. Zwykle odbywa się to poprzez proste zasady cenowe.

Inteligentna wycena sprawia, że Twoje produkty automatycznie przechodzą z jednej reguły cenowej do drugiej w oparciu o wyniki sprzedaży, poziom zapasów, marżę brutto, liczbę dostępnych tygodni i wiele więcej.

gfx-product_list
Inteligentne ceny

Dane są najważniejsze

gfx-product_list

Pobieramy ceny, dane o zapasach i inne informacje od wszystkich konkurentów, dzięki czemu możesz skonfigurować swoje dynamiczne reguły cenowe, które zapewnią Ci ich przebicie i utrzymanie najwyższej możliwej marży zysku. 

Uważamy, że dane te powinny być łatwo dostępne, przejrzyste i łatwe do zinterpretowania w naszym zabieganym życiu zawodowym. Dlatego też dane takie jak powyższe są dostępne za pomocą jednego kliknięcia w PriceShape i są codziennie aktualizowane.

gfx-price_strategy
Inteligentne ceny

Ceny dynamiczne

gfx-price_strategy

Wyprowadzenie dynamicznych cen i ustalenie strategii cenowych na podstawie prostych pytań jest dziełem sztuki. To naprawdę forma sztuki, którą opanowaliśmy w PriceShape do perfekcji.

Możesz uzyskać zaawansowane ceny dynamiczne, odpowiadając na proste pytania, takie jak:
– Którego konkurenta chcesz naśladować?
– Jaki jest Twój minimalny zysk?
– Jakie ustawienie ceny chcesz uzyskać?
– Czy powinniśmy ignorować konkurencję, która ma braki magazynowe?
– Itp.

Po ustaleniu tych informacji ceny Twoich produktów będą się automatycznie zmieniać w górę i w dół. Możemy to zrobić na przykład w kategorii różnych marek, grup lub kategorii.

gfx-dynamic_tags-2
Inteligentna wycena

Inteligentna dynamiczna wycena

gfx-dynamic_tags-2

Ale pozwól nam jeszcze pokazać, jak możesz uzyskać jeszcze bardziej inteligentne ceny, w których Twoje produkty automatycznie zmieniają się według różnych dynamicznych reguł cenowych w oparciu o wydajność i inne parametry.

W PriceShape opracowaliśmy specjalne „Tagi dynamiczne”, które umożliwiają grupowanie produktów. Dzięki temu grupowanie produktów na podstawie danych sprzedażowych, poziomu zapasów, informacji o konkurencji i mnóstwa innych rzeczy stało się naprawdę łatwe i proste.
Umożliwiamy tworzenie unikalnych grup takich jak:

Umożliwiamy tworzenie unikalnych grup takich jak:

Słabo sprzedające cię

Produkty, które nie zostały sprzedane w ciągu ostatnich 30 dni/ponad 50 sztuk produktu w magazynie

Produkty słabo sprzedające się ” automatycznie przechodzą na regułę ceny dynamicznej, która aktywuje bardziej agresywną politykę cenową.

Wysoka wydajność

Ponad 10% współczynnika konwersji / ponad 50 sztuk sprzedanych w ciągu ostatnich 30 dni

Wysoko wydajne” produkty zostaną automatycznie dodane do reguły dynamicznej ceny, która optymalizuje Twój zysk.
 Dzięki takiej konfiguracji ceny Twoich produktów będą się nie tylko zmieniać dynamicznie, ale będą też zmieniać sięinteligentnie i znajdą optymalny punkt dla najwyższej możliwej ceny, która zapewni wysoką konwersję, wielkość i zysk.
Web 1920 –
Inteligentne ceny

Pomożemy Ci skonfigurować Twoje konto

Web 1920 –

Nawiążesz współpracę z jednym z naszych utalentowanych Menedżerów ds. sukcesu klienta, który jest ekspertem w zakresie cen i platformy PriceShape oraz wszelkich możliwości, jakie się z nią wiążą.


Nasz zespół ds. obsługi klienta będzie Ci towarzyszył w Twojej podróży i poprowadzi Cię do rewolucyjnych wyników.

Newsletter

Bądź na bieżąco dzięki newsletterowi PriceShape 

Możesz spodziewać się wielu ciekawych treści i aktualizacji w naszym biuletynie, takich jak bezpłatne webinaria i blogi. Staramy się dzielić naszą wiedzą i informować ludzi o cenach i trendach w świecie e-commerce.

Powiązane linki

Zaawansowane zarządzanie produktem
Dlaczego PriceShape

 

Optymalizacja marketingu