Czy jesteś sprzedawcą e-commerce? 

Wyobraź sobie, że możesz co noc spokojnie zamykać oczy, wiedząc, że Twoje produkty automatycznie zmieniają ceny w oparciu o analizę rynku. A co by było, gdybyś wiedział, że produkty, które właśnie nagromadziły się w magazynie, automatycznie były pozbywane się agresywną ceną, aby zwiększyć twoją stopę obrotu? Co by było, gdybyś miał PriceShape pod ręką? 

 

E-commerce page@2x
Zdobądź przewagę nad konkurencją

Zdobądź rynek

E-commerce page@2x

Monitoruj, analizuj, podejmuj działania i zdobywaj rynek na swoim terenie i za granicą. Dzięki PriceShape będziesz mieć możliwość bycia o krok przed konkurencją dzięki codziennym aktualizacjom cen, informacjom giełdowym i wielu innym. Rozumiejąc i wykorzystując wiedzę, którą może Ci zapewnić PriceShape, będziesz mieć wszystkie wstępne warunki, aby odnieść sukces w handlu elektronicznym. 

Oprócz tego nasz oddany i profesjonalny zespół ds. sukcesu klienta będzie przy Tobie podczas naszej wspólnej podróży! 

Zanurz się głęboko w naszym Serwisie i zobacz, jak możemy Ci pomóc! 

Omówienie rozwiązania
Monitorowanie konkurencji

Ponieważ 87% konsumentów porównuje ceny przed dokonaniem zakupów online, rynki takie jak Google Shopping, eBay i Amazon zapewniły konsumentom przejrzystość rynku pod względem produktów i cen.

Zaawansowane zarządzanie produktem

Chcesz mieć pełny wgląd w swoich konkurentów i ich stanu zapasów, cen, kosztów dostawy lub dowiedzieć się, ilu konkurentów sprzedaje te same produkty co Ty? Nie szukaj dalej – trafiłeś w odpowiednie miejsce.

Informacje o wydajności

Znajomość konwersji, liczby odwiedzających i ogólnej wydajności Produkt. W przeszłości stanowiło to część analizy marketingowej, ale nie było powiązane z informacjami dotyczącymi zarządzania produktem, ponieważ w jakim stopniu można je wykorzystywać w odniesieniu do zarządzania produktem?

Optymalizacja marketingu

Wiedza o tym, jak Twoja strategia cenowa wypada na tle konkurencji, jest ważna dla Twojej firmy e-commerce, ale dane dotyczące cen w PriceShape można również wykorzystać w planie marketingowym, aby pomóc Ci uzyskać lepsze wyniki dzięki Google Ads.

Inteligentne ceny
Inteligentna wycena sprawia, że Twoje produkty automatycznie przechodzą z jednej reguły cenowej do drugiej w oparciu o wyniki sprzedaży, poziom zapasów, marżę brutto, liczbę dostępnych tygodni i wiele więcej.