Często zadawane pytania

Zebraliśmy wszystkie najczęściej zadawane pytania, które od Was otrzymujemy i odpowiedzieliśmy na nie poniżej. Mamy nadzieję, że znajdziesz tu odpowiedź, której szukasz. Jeśli jednak wciąż masz pytania, skontaktuj się z nami.

Ile czasu zajmuje wdrożenie narzędzia PriceShape?

Koncentrujemy się na tym, aby wdrożyć PriceShape szybko, sprawnie i w jak najdogodniejszy dla naszych klientów sposób. Przydzielamy Państwu Menedżera ds. sukcesu klienta, który będzie Państwu towarzyszył w naszym trzyetapowym procesie wdrożenia do PriceShape. 

Czas wdrożenia zależy od dojrzałości biznesowej Państwa firmy; nasze dane cenowe pojawiają się w PriceShape w ciągu 1-2 dni roboczych, natomiast bezpośrednie zmiany cen na Państwa stronie internetowej zależą od tego, ile zasobów przeznaczą Państwo na naukę i wdrożenie naszego systemu.

Czy PriceShape można zintegrować ze Shopify?

Tak, integracji z Shopify można dokonać w ramach Państwa konta Shopify, które bezpośrednio integruje się z PriceShape. Specjalny dodatek umożliwia aktualizację danych produktów i cen bezpośrednio w Shopify. 

Czy mogę dokonać integracji z systemami i platformami sklepowymi innymi niż Shopify?

Jeszcze nie spotkaliśmy się z systemem, którego nie da się zintegrować z PriceShape.

Jedynym wymogiem koniecznym do zintegrowania PriceShape z Państwa systemami jest możliwość importowania danych z dynamicznego systemu sklepowego / ERP / PIM / itp. w formacie CSV, JSON lub XML lub importowanie danych z serwera FTP. 

W PriceShape można tworzyć dynamiczne kanały wyjściowe z wybranymi danymi dla systemu, które możemy umieścić na serwerze FTP lub możemy też udostępnić Państwu dynamiczne łącze do punktu końcowego, z którego można aktualizować dane. 

W zależności od posiadanego systemu, zasobów wewnętrznych i doświadczenia, integracja często wymaga kilku godzin pracy programistycznej.

Jak często zbieracie nowe dane?

Nasi pracownicy przynajmniej raz dziennie szukają nowych dopasowań do konkurencji; dlatego zaobserwują Państwo z czasem, że konto zaczyna gromadzić coraz więcej dopasowań. 

W jaki sposób gromadzimy dane o naszej konkurencji?

Stworzyliśmy innowacyjny system wykorzystujący zaawansowaną technologię gromadzenia danych, która umożliwia wyszukiwanie sprzedawców Państwa produktów na wiele sposobów, a także rozbudowaną konfigurację sprawdzania ich poprawności, która obejmuje zarówno sztuczną inteligencję, jak i kontrole ręczne.

W połączeniu z wielopoziomowym podejściem do dostępu do witryny (przy użyciu wszystkich najnowszych narzędzi) zapewnia to aktualność i poprawność Państwa danych.

Mają Państwo możliwość skorzystania z bezpłatnego okresu próbnego, aby zobaczyć dane dotyczące swoich produktów. 

Co w przypadku, gdy nasi konkurenci nie używają numerów GTIN?

Stworzyliśmy innowacyjny system wykorzystujący zaawansowaną technologię gromadzenia danych, która umożliwia wyszukiwanie innych sprzedawców Państwa produktów na wiele sposobów, a także rozbudowaną konfigurację sprawdzania ich poprawności, która obejmuje zarówno sztuczną inteligencję, jak i kontrole manualne. Technologia ta sprawia, że jesteśmy w stanie znaleźć Państwa konkurencję niezależnie od tego, czy posługuje się numerami GTIN.

Czy jesteście w stanie mi pomóc w przypadku produktów marek własnych bez numerów GTIN?

Możemy Państwu pomóc nawet bez numerów GTIN. Dodając produkty do naszej platformy, można ręcznie porównywać je z konkurencją, a my zadbamy o to, by dane te były aktualizowane na bieżąco. 

W jaki sposób można zintegrować Google Analytics lub dane sprzedażowe z narzędziem PriceShape?

Dodanie danych o wydajności do konta w PriceShape pozwala na nałożenie dodatkowej warstwy na strategie cenowe, kanały marketingowe i zarządzanie zapasami. Można na przykład zobaczyć produkty generujące wysokie przychody, produkty słabo sprzedające się lub produkty popularne, w przypadku których mają Państwo niski wskaźnik WOH („Weeks on hand”). 
 
Stworzyliśmy specjalne poradniki dotyczące Google Analytics i integracji niestandardowej. Pomagamy Państwu przejść przez wszystkie etapy, wyjaśniamy, w jaki sposób i dlaczego powinni Państwo wykorzystywać swoje dane w PriceShape. Przewodniki można znaleźć w naszym centrum pomocy, klikając tutaj. 

Ile kosztuje dostęp do PriceShape?

Nasze ceny zaczynają się już od 299 € miesięcznie. Cena zależy od tego, ile produktów chcą Państwo śledzić w PriceShape i na ilu różnych rynkach działa Państwa firma. Można poprosić o wycenę odpowiadającą Państwa potrzebom, a wtedy nasz Specjalista ds. produktu wróci do Państwa z jak najlepiej dopasowaną ofertą.

Nie znalazłeś odpowiedzi?

Skontaktuj się z naszym specjalistą, który odpowie na Twoje pytania.
Newsletter

Bądź na bieżąco dzięki newsletterowi PriceShape 

Możesz spodziewać się wielu ciekawych treści i aktualizacji w naszym biuletynie, takich jak bezpłatne webinaria i blogi. Staramy się dzielić naszą wiedzą i informować ludzi o cenach i trendach w świecie e-commerce.