Analiza rynku

Uzyskanie odpowiedniej analizy rynku na temat sieci sprzedawców jest kluczem do zoptymalizowanego biznesu. Przez lata większość wskaźników cen była wiedzą zastrzeżoną dla sprzedawców detalicznych, ale w przypadku marki ta wiedza potencjalnie może zadecydować o sukcesie lub porażce. Korzystając z platformy PriceShape, spostrzeżenia te mogą zapewnić Ci możliwość planowania, negocjowania i realizacji strategii Twojej marki na wszystkich Twoich rynkach

Podsumowanie domeny

Pełny przegląd sprzedawców

Dzięki naszemu pełnemu podsumowaniu Twoich sprzedawców Ty i Twój zespół możecie uzyskać przegląd wyników danego sprzedawcy i cen na rynku oraz opracować analizy dotyczące sprzedawcy. 

Zbieramy informacje o tym, ile Twoich produktów mają Twoi sprzedawcy w swoim asortymencie, ile produktów znajduje się w magazynie, a ile brakuje, jak bardzo cena różni się od rynkowej oraz sugerowanej ceny detalicznej podanej sprzedawcy. 

Znając te liczby, można łatwo zaplanować i przeprowadzić dodatkową sprzedaż dla klienta indywidualnego w oparciu o wskaźniki rynkowe, historię stanów magazynowych i jego pozycję cenową na rynku.

Lider cenowy

Dostrzegaj trendy i tendencje

Jeśli prowadzisz te same dyskusje ze sprzedawcami, dotyczące chęci obniżenia kosztów własnych, aby mogli nadążyć za rynkiem, może to stworzyć dysfunkcyjną relację.

Zrozumienie dynamiki rynku i znajomość działań poszczególnych sprzedawców na rynku zapewni jeszcze lepszą i rozsądniejszą podstawę do negocjacji i dyskusji ze swoimi sprzedawcami.

Wiedza, jaką zapewnia PriceShape, pozwoli Ci skupić się na utrzymaniu i optymalizacji relacji, oraz zwiększać sprzedaż w Twoim sklepie.

Kampanie

Historia cen

Śledź historię cen swoich sprzedawców. Dowiedz się, kto sprzedaje zgodnie z Twoją RRP i kto potencjalnie obniża wartość Twojej marki, obniżając ceny w miarę upływu czasu. 

Ta funkcja zapewnia informacje o tym, jak na ceny wpływają zaplanowane kampanie lub stała presja na rynku. Jaki wpływ na ceny miały np. kampanie Czarnego Piątku w zeszłym roku i czy widzisz korelację między niższymi cenami a wyższymi wskaźnikami sprzedaży Twoich produktów?

Platformy handlowe

Śledzenie cen na platformach handlowych

Jako marka, największa tendencja spadkowa jest często odczuwana przez nią na platformie handlowej, na której sprzedawcy mogą się ukrywać i oferować cenę niższą niż ta, którą oferują na swojej stronie.

Jednak korzystając z PriceShape, będziemy w stanie śledzić te rynki i dodatkowo udostępnić Ci listę resellerów korzystających z rynków w celu wypuszczenia większej liczby produktów po niższej cenie, co może potencjalnie zaszkodzić cenie rynkowej i interpretacji wartości Twojej marki.

Newsletter

Bądź na bieżąco dzięki newsletterowi PriceShape 

Możesz spodziewać się wielu ciekawych treści i aktualizacji w naszym biuletynie, takich jak bezpłatne webinaria i blogi. Staramy się dzielić naszą wiedzą i informować ludzi o cenach i trendach w świecie e-commerce.

Powiązane linki

Dlaczego PriceShape
Raporty na poziomie kierowniczym
Opieka nad klientem